Polityka prywatnosci


Jesteśmy dumni z naszej reputacji dobrego serwisu, ale jeśli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony ze swojego zakupu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, pomożemy Ci w wymianie lub zwróceniu pieniędzy.

Do zwrotu

1. jesteśmy zobowiązani do pełnej satysfakcji. Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie.

2. nie pokrywają koszty wysyłki zwrotów lub wymiany, będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki i obsługi, Dodatkowo zalecamy, aby dodać śledzenie i ubezpieczenie dla własnej ochrony. ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za zagubione przesyłki.

3. Zwrot pieniędzy za problemy o niskiej jakości Nasza strona internetowa nie może dać pełnego zwrotu kosztów za problemy niezwiązane z jakością, takie jak:

Produkt nie wygląda jak te na zdjęciu.

Produkt nie jest tym, co sobie wyobrażam.

Nie jestem zadowolony z tego produktu.

W ciągu 7 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli poprosisz o zwrot zakupionych przedmiotów z powodów wymienionych powyżej, musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Po otrzymaniu odesłanych produktów w nienaruszonym stanie, poza opłatami za wysyłkę, odliczymy 15% opłaty manipulacyjnej w oparciu o całkowitą kwotę zamówienia i otrzymamy częściowy zwrot pieniędzy.

W przypadku wymiany:

W ciągu 7 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli uznasz, że wybrane produkty nie spełniają Twoich oczekiwań pod względem koloru lub rozmiaru, możesz je zwrócić i wymienić pod następującymi warunkami. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Produkty nie powinny być używane (poza tryout). Gdy otrzymamy odesłane produkty w nienaruszonym stanie, zastąpimy je nowymi i odeślemy je do Ciebie. Koszty wysyłki zastępowanych produktów, które wysyłamy do Ciebie, również powinny zostać naliczone od Ciebie.

Ważna uwaga:

1. Chociaż zapewniamy 100% bezproblemową politykę zwrotów, biorąc pod uwagę czas i pieniądze, z pewnością doceniamy, że przed złożeniem zamówienia wszystkie pytania i wątpliwości mogą zostać wyjaśnione.

2. Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać adres zwrotny.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za przegraną, jeżeli zagubiony przesyłka zostanie zgubiona podczas transportu, należy zachować oryginalny dowód wpłaty pocztowej, aby ubiegać się o odszkodowanie.

Powrót